Leta i den här bloggen

måndag 14 november 2011

En Oscar för bästa statist

Snart är det premiär för The girl with the dragon tattoo - den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor. I rollistan ser vi Daniel Craig, Rooney Mara och så lilla jag. Hihi, japp man ser halva mitt huvud bakom Daniel Craig cirka 27 sekunder in i trailern här nedan. Det är en magisk insats jag gör om jag får säga det själv, en Oscar för bästa statist är det minsta jag förväntar mig :-) Jag spelar efterhängsen reporter, och det passar ju mig alldeles utmärkt...

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund, så kolla gärna in min blogg:)
    kram
    Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

    SvaraRadera