Leta i den här bloggen

söndag 20 december 2009

Julklappsjakt och vältränade överarmar...

Nu hemma efter julklappsjakt på stan. Och tro det eller ej, men veliga jag kom faktiskt hem med julklappar till samtliga fyra syskonbarn. Tror det är personligt rekord på en dag. Måste dock erkänna att det tog ett antal timmar och ett gäng butiker innan jag slutligen hittade vad jag ville ha. Det hela går till så att jag går in i en affär, tittar och lyfter på allting, funderar en stund och går sedan därifrån. En timme senare är jag tillbaka i samma butik igen, då har jag hunnit få vela så länge som jag behöver, och så kan jag köpa min present.

Jag hann även med en fika med min goda vän Charlotte. Vi satte oss på café Mocco på Kungsholmen och pratade ett par timmar över varsin värmande latte. Jag som de senaste veckorna bullat upp mig på lussekatter och pepparkakor lade genast märke till Challes vältränade armar. Dessa blir mitt mål 2010.


Mål 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar