Leta i den här bloggen

torsdag 15 juli 2010

Kväll vid vattnet...

Tog solstol, vattenmelon och tidningar och gick ner till vattnet. Slog mig ner på första gräsplätt jag såg, och eftersom jag inte är någon van solare så glömde jag att titta exakt var den stora varma stjärnan befann sig. Jag såg visserligen att platsen som jag valde badade i solljus, men att solen skulle försvinna bakom ett hus fem minuter senare det hade jag inte räknat ut.

Eftersom jag mer är en "sitta i skuggan-typ" så gjorde det mig inget, utan jag satt kvar och mumsade på min vattenmelon och läste alla delar i grannens Svenska Dagbladet som jag så snällt tar in när de är bortresta. De har visserligen inte sagt åt mig att ta in tidningen, men eftersom deras postfack börjar svämma över så tycker jag att jag gör en god gärning. Dessutom får jag gratis läsning på köpet.



Utsikt från min solstol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar