Leta i den här bloggen

måndag 12 juli 2010

Mel Gibson arg över silikonbrösten

Romansen (eller vad man nu ska kalla det) mellan Mel Gibson och Oksana Grigorieva blev inte långvarig. De träffades i början av 2009 och nu drygt ett år och en bebis senare är de bittra ovänner. På en ljudupptagning som Oksana spelat in är Mel Gibson bland annat arg för att hon har silikonbröst. Han skriker: ”Du sa att de inte var fejk. Du ljög för fan för mig innan.” Lilla Mel om du bara hade använt dina ögon och dina två händer så hade du på ett tidigt stadium insett att brösten inte var äkta vara. Det blir liksom lite konstigt att säga att du inget anade när ni ändå lyckats med att sätta barn till världen.

Mels och Oksanas inspelade gräl.
MG: ...du försöker amma med dina jävla främmande föremål i kroppen, är det så?
OG: Det har ingenting med det att göra.
MG: Åh, det har ingenting med det faktum att du har främmande föremål där inne att göra?
OG: Korrekt.
MG: Korrekt, okej, bra. Så du ljuger inte för mig om dina fejkade bröst?
OG: Det har jag aldrig gjort.
MG: Jo, jo du gjorde just det. Du sa att de inte var fejk. Du ljög för fan för mig innan.
OG: Det gjorde jag inte. Jag sa aldrig något sådant. Du frågade mig aldrig, jag sa aldrig något. Eller så frågade du mig, men jag ljög aldrig om det här.
MG: Vem bryr sig, de ser löjliga ut, varför tar du inte ut dem? Hursomhelst...
OG: Det har du fan inte med att göra.
MG: Det har jag, det har jag. De ser dumma ut. Jag säger det bara. Det är bara en bedömning. Behåll dem om du vill. Se dum ut, se om jag bryr mig ett skit.
MG: De är för stora och de ser dumma ut. De ser ut som någon Vegas-slyna. De
ser ut som en Vegas-hora. Du struttar runt i dina tajta kläder och grejer. Jag
tänker inte acceptera det längre.
OG: Jag går inte runt i tajta kläder. Jag stannar hemma för det mesta.
MG: Det gör du fan det. Du går ut i offentligheten och det är så jävla skämmigt för mig. Du ser ut som en jävla löpande hynda (bitch on heat). Och om du blir våldtagen av ett gäng negrer är det ditt eget fel, okej? Du provocerade fram det.
MG: Du klär dig provocerande hela tiden med dina fejkade bröst som du känner att du måste visa upp i tajta outfits och byxor så att man ser din fitta från baksidan och den där gröna saken i dag var nog. Det är provocerande. Okej? Jag säger till dig. Jag säger bara sanningen.
MG: Jag gillar det inte. Jag vill inte ha den kvinnan. Jag vill inte ha dig. Jag tror inte på dig längre. Jag litar inte på dig. Jag älskar dig inte. Jag vill inte ha dig. Okej?
MG: Stanna i det jävla huset. Jag ger dig det inte, men du kan bo där. Okej? Och jag ska ta hand om mitt barn men jag vill inte ha dig längre.

Källa: Expressen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar