Leta i den här bloggen

söndag 5 september 2010

God och fet...

Den här helgen har gått i pigghetens tecken. Igår shopping på stan. I dag skurat kök och badrum och sedan en välförtjänt fika på stan med Jessica. Hihi, och det var det bästa. Jag beställde vad jag trodde var en smoothie (skulle vara sådär nyttig). Jag fick dock något helt annat. Jordgubbssås, mjölk och grädde, ja halva glaset var typ grädde. Vi skrattade gott jag och Jessica, och god var även min drink. God och fet. Tur att jag inte är den som räknar kalorier. Och förresten måste man ju bygga upp ett litet reservlager nu när vintern närmar sig :-)


Dagens drink.

2 kommentarer:

  1. Det dääär såg gottigt ut, dit går vi när jag någon gång i framtiden dimper ner i huvudstaden ;)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Du kommer väl snart vännen min. Kramis

    SvaraRadera