Leta i den här bloggen

tisdag 21 september 2010

Nyheterna jag läser i dag

Nu måste jag komma igång och plugga. Om några timmar ska jag befinna mig på söder för lunch med systra mi. Så det funkar inte det här med att sitta och läsa nyhetssida efter nyhetssida. För det tar aldrig slut. Och därför måste jag nu stänga ner allt som inte rör mitt plugg. Seså, krysset i vänsterhörnet. Klick. Klick. Disciplin. Infinn dig.

Okej innan jag gör det, kan ni få några tips på nyheterna som jag funnit extra intressanta och läsvärda i dag. Håll till godo!

SD-register utlagt på nätet

Kristian Luuk och SVT:s valvaka sågas

Han är hetaste hunden på Facebook

DN:s nutidstest vecka 37

Oscar Linnros: Jag är inte bra på vanliga jobb

Tio år som Håkan Hellström

Video: Jobbintervjuerna som får dig att garva

2 kommentarer:

  1. Jag pluggar till lärare i svenska och SO-ämnen samtidigt som jag försöker frilansa så mycket det går. Hur trivs du i Norrland? Kram

    SvaraRadera