Leta i den här bloggen

torsdag 9 september 2010

Säg inte att jag energikickat dem...

Jag har hosta. Har jag kanske nämnt det? Jo, jag vet att jag har skrivit det här tidigare, både en och två och tusen gånger. Men det är för att den är så sabla envis, den här hostan jag har. Den vill liksom inte försvinna. Den attackerar, irriterar och retirerar. Ja, fast särskilt långt bort sticker den inte. För när man som bäst trodde att man var av med den, ja då har den egentligen bara legat och tagit en powernap, för att i nästa sekund attackera med full kraft igen.

Nyss fick jag tipset att undvika mjölkprodukter. Gaaah. Jag som drack både en latte och ett stort glas mjölk tidigare i dag. Säg inte att jag har energikickat de där förbaskade bassiluskerna nu med mitt mjölkdrickande. No more milk for me!

Mjölk gillar de alltså. Jag undrar vad de inte gillar. Någon som vet hur man snabbt och bra blir av med lömsk hosta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar