Leta i den här bloggen

torsdag 16 september 2010

Zlatan går till verbal attack

(Se inslaget här nedan!)

Den före detta Milan-tränaren Arigo Sacchi försöker vara lite rolig och säger följande om Zlatan Ibrahimovic i en tv-intervju:  
"Om det inte varit för Zlatans stora fötter skulle han inte gjort det första målet".

Det skämtet går inte hem hos Zlatan som ger svar på tal i den direktsända intervjun.
"Sacchi måste lära sig att hålla tyst. Han verkar avundsjuk för han pratar så mycket, han måste prata mindre om mig på tv och i tidningar".  "Gillar han inte hur jag spelar, ska han inte komma och titta på mig."

När Sacchi förklarar att han är ironisk i sin kritik svarar en uppretad Zlatan.
"Han har sagt saker om mig även när jag var i Barcelona." 

Sacchi försöker då blidka den svenske Milan-anfallaren:
"Låt mig förklara.."

 Men avbryts av Zlatan som avslutar sin del av intervjun med orden:
"Du behöver inte förklara något för mig."

 En märkbart förvånad Sacchi tycker nu inte bara att Zlatan har stora fötter utan att han även är ouppfostrad.
"Du behöver lära dig lite hyfs, grabben."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar