Leta i den här bloggen

lördag 4 september 2010

Pigg jag gav mig ut på shopping

Efter en dag på stan är jag nu hemma igen. Ett duschdraperi, en tvättkorg, två dvd-boxar (Mad Men och Prison Break) och en kasse mat rikare. Jag sov närmare tio timmar i natt och det gjorde mig inte bara pigg på att shoppa. Jag har även rensat garderoben och rotat fram symaskinen för en stunds pyssel.


En latte i kroppen är bra när man är ute och shoppar.


Petrus hade kick-off igår. Men han piggnade till efter två nya dvd-boxar.


Inne i buskarna hade några sitt hus.


Dagens budskap: Älska livet. (Det finstilta till höger i bild.)


Det nyinköpta duschdraperiet blir några centimeter kortare. Och den förbaskade tråden åkte ur nålöglan ungefär en miljon gånger, därav min något mördande blick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar