Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Här går det undan...

Nu har jag läst och skrivit så att ögonen svider. Att jag sedan sitter med datorn vid ett bord som är på tok för högt och i en ställning som skulle få världens ergonomer att slita sitt hår, det gör givetvis inte saken bättre.

Så därför gör jag nu rätt i att stänga ner den här apparaten och ge mig ut på stan, andra vändan i dag. Här går det undan. Om en halvtimme ska jag träffa min forna vapendragare Maria. Vi ska dricka kaffe och uppdatera varandra om det senaste i våra liv, och det är en hel del vet jag redan så här på förhand. Från fika bär det sedan av till middag med flixen, vilket är detsamma som middag med fyra nära och kära vänner.

Hoppas just du får en fortsatt härlig dag. Och att kvällen blir så mysig som bara du förtjänar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar