Leta i den här bloggen

fredag 11 mars 2011

Ingen vanlig dag...

I dag är ingen vanlig dag, för i dag är min födelsedag. Tänk att jag för 31 år sedan inte fanns än (för om jag minns rätt föddes jag kl 09:00 på morgonen). Jo, jag fanns visserligen i magen, men jag hade aldrig satt så mycket som en tå i världen utanför. Ja, och för att backa bandet ytterligare. För 32 år sedan fanns jag inte alls, vad jag vet alltså. Jag kan ju ha varit en myra, ett träd, en daggmask, en ko eller för den delen en tvåbent varelse. Vem vet liksom? Hur som helst. I dag fyller jag år. Det har firats med skönsång och paket. I kväll väntar middag på lokal. Mammsen kommer hit och agerar hundvakt några timmar.

Kram till dig och ha en underbar dag!


Tänk att man aldrig växer ifrån det här med att sova räv på sin födelsedag...

3 kommentarer: