Leta i den här bloggen

tisdag 29 mars 2011

Jädrar i lådan vad pigg jag ska bli

Förmiddagen, ja fram till nu egentligen, har varit seg. Jätteseg. Eller egentligen är det väl inte dagen som har varit seg, utan jag. Jag har mycket att göra, men har ändå inte kommit igång med någonting alls. Om 20 minuter ska jag göra en intervju till ett reportage och då måste jag vara lite alert i huvudet.

Så för att väcka hjärncellerna stoppade jag för en stund sedan in Duffy och mig själv i bilen och brummade till affären. Där inhandlande jag följande: avokado, frysta hallon, bananer, apelsiner, cashewnötter, mörk choklad samt gott till Duffy att tugga på. Alla mina favoriter på en gång. Mums, det vattnas i munnen bara jag skriver detta. Nu ska jag hälla upp en kaffe och göra en nöt- och chokladmix. Jädrar i lådan vad pigg jag ska bli (positivt tänkande).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar