Leta i den här bloggen

söndag 20 mars 2011

Min morgon...

Vilken morgon. Jag vaknade tidigt och hade ingen ro i kroppen att somna om eller ligga och dra mig. Istället gick jag upp och ut på balkongen där jag lapade solenergi. Duffy gjorde mig sällskap men för att hon skulle behöva slippa sätta sig i blomkrukan och kissa så tog vi en promenad ner och kikade på fåglarna vid vattnet. Duffy hade vårspritter i kroppen. Hon rullade sig på marken och for än hit och än dit. Väl inne igen ordnade jag frukost. Bacon, ostsmörgås, fil med bär samt kokt ägg. Och nu äntligen sitter jag i mitt favorithörn i soffan och dricker kaffe och knapprar på datorn. 

Jag älskar solen, men när jag sitter framför datorn, nja...

Om man åtminstone fick lite färg genom fönsterrutan.

Smart Sara. Om du vrider på datorn och dig själv så ser du bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar