Leta i den här bloggen

tisdag 23 mars 2010

Bröllop för Hjärt-Lungfonden

Så har man först första gången fått skrida runt i en brudklänning då. Eller skrida och skrida, skorna som stylisten hade tagit med sig var en storlek för stora så jag klampade mest runt barfota. Men jag kände mig fin ändå i min gräddvita klänning med släp, ja jag hade till och med en glänsande guldring på fingret.

Reklamfilmen, som jag alltså spelar brud i, spelades in på Svartsjö Slott på Ekerö. Oj, så vackert det var där. Hade jag fått välja ett århundrade att leva i så hade varit 1700-talet, och gärna i slottsmiljön då. Ingen teve, ingen mobiltelefon och ingen dator, med andra ord inget bloggande. Nåväl, jag hade väl fått skriva sedvanlig dagbok med gåspenna istället.

Jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer om reklamfilmen eftersom den inte är klar än. Men så mycket kan jag avslöja att det är för ett gott ändamål.


En nervös och barfotad brud med något för stor brudklänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar