Leta i den här bloggen

torsdag 11 mars 2010

Min fantastiska dag

Knappt två timmar kvar på min 30-årsdag, och vilken fantastisk sådan jag har haft. Det började med en rejäl frukost på sängen, fortsatte med blommor, tårta och presenter på jobbet, följt av överraskande restaurangbesök.

Jag mötte upp Petrus vid halv sex och han tog mig till restaurang Underbar på Drottninggatan. Det första jag ser när jag kommer in är en stor bukett tulpaner. Vad vackra, hinner jag tänka innan min hjärna registrerar något välbekant i ögonvrån. Pappa! Vad gör han här? Och Birgitta, och mamma och Bengt. De är där för att fira mig. De härliga tulpanerna, 30 till antalet, är till mig. Libanesisk middag, presenter, kramar - min födelsedag avrundades på bästa tänkbara sätt, med mina nära och kära.

Tack alla ni som gjorde min 30-årsdag till en underbar sådan!


Mums, vad mycket gott.


Gittan och pappsen.


Jag, mammsen och Benke-Bus.


Ännu mer god mat.


Vacker vallmotavla från Gotland som jag fick av mor och Benke.


Vilka färger, vilken doft - vilka blommor.


Röda rosor :-)


Jag tar en paus under mina blomster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar