Leta i den här bloggen

måndag 1 mars 2010

Vi är ett himla roligt gäng...

Min käke ömmar. Men den här gången beror det inte på tandgnissling utan tvärtom, jag har skrattat för mycket. Eller nej, det kan man ju inte... Jag har helt enkelt skrattat mycket. Måndagar är min teaterdag. Jag har ju hoppat på en teaterkurs och i kväll var det lektion nummer två. Vi är en himla rolig blandning av män och kvinnor, gamla och unga. Den ena galnare än den andra. Och oj vad vi skrattar, inte åt varandra utan med varandra.

3 kommentarer:

  1. Jag har också jätteroligt på min teaterkurs. Jag har bara gått en lektion, lektion två är ikväll. Förra veckan skrattade jag mycket. Vi fick göra någon improvisationsövning som var kul. Men vi kommer jobba mycket med texter framöver. Jag har samma lärare som du, Rune är jättebra!

    SvaraRadera
  2. Aha, så det är samma kurs och lärare fast på tisdagar, hihi vad roligt! Då får vi träffas och "öva" nån dag. Kramis

    SvaraRadera
  3. Ja, samma lärare men inte samma kurs. Jag frågade nämligen Rune om det. Han sa att det inte är samma kurs. Vi jobbar mycket med texter och fördjupar oss i vissa av dem. Är din kurs mer av en improvisationskurs?

    SvaraRadera