Leta i den här bloggen

lördag 27 mars 2010

Han är söt, hårig och rätt vild...

Efter att ha gått runt och snokat i lägenheten ligger han nu vid mina fötter och sover. Han är söt, hårig och rätt vild. Nej, det är varken snickaren eller pizzabudet jag talar om. Herrn som snarkar nedanför mig heter Gusten och är världens sötast vovsing. Han ska vara här hos mig några timmar medan hans matte och husse, mamma och Bengt, är på musikal. Vi ska snart ta en promenad jag och Gurra.

Känns som om jag hunnit med så mycket i dag. Först bus med Alicia i lekparken och sedan fika med bror, Alicia och Petrus. Därefter cykeltur till Västermalmsgallerian där Miguel stod och krängde hörlurar. Otroligt snygga sådana till råga på allt. Sugen? Gå då in här/på Yeadios hemsida.

Efter prat och kram där trampades det vidare till Birger Jarlsgatan och butiken Vide där gotländska konstnären Anne Nilsson ställde ut sina fantastiska tavlor. Nyfiken? Ja, då vet du vad du ska göra. Klickeliklick.

Och nu är jag alltså hemma igen. Åh, det vore skönt att ta en liten powernap. Jag är dock rädd för att det blir en väldigt lång sådan om jag sluter ögonen. John Blund får helt enkelt vänta ett tag.


Miguel säljer snygga hörlurar.


Gusten snokar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar