Leta i den här bloggen

tisdag 12 januari 2010

Fika, mor och bio - en perfekt kväll

I kväll blir det bio. Nej, jag ska inte se Avatar. Jag tänker inte se samma film som resten av mänskligheten (läs: Det är fullbokat grr).

Så vad ska jag då se? Ja, jag vet det knappt själv, informationen jag fick över telefonen var knapphändig. Men så mycket kan jag säga att det är en pressvisning och att det är en miljöfilm, vilket jag tolkar som en dokumentär om det rådande klimathotet. Om några timmar får vi se om jag är rätt ute. Jag är alltså bara medbjuden, Petrus står för biljetter och popcorn, hoppas jag ;-)

Mellan jobb och bio ska jag även hinna klämma in en dejt med mammsen. Fika, mor och bio – en perfekt kväll med andra ord.


Mammsen och Gusten grodslukare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar