Leta i den här bloggen

tisdag 25 januari 2011

Bokföring, Veckans brott och min specialare

Har i kväll varit på bokföringskurs som Skatteverket anordnar. Tre timmar satt jag där och blev lite klokare men för den delen inte klok. Det är så mycket nytt. Hjärnan arbetar fortfarande på högvarv. Lättare har jag då att förstå Leif GW Persson och hans idéer och resonemang i teveprogrammet Veckans brott som jag precis sett. Jag är så imponerad av hans kunnighet så när de sa att man kunde mejla till GW på hemsidan så gjorde jag givetvis detta.

Nu visas en dokumentär om nazisternas propagandabluff under andra världskriget. Brotten avlöser varandra. Dags att krypa till kojs.. ja snart, för nu har jag precis beställt min in specialare - mjölk med havregryn, russin och frusna bär. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar