Leta i den här bloggen

onsdag 26 januari 2011

En riktig trötter...

Gäsp. I dag är jag en riktig trötter. Och ja, jag la mig alldeles för sent igår kväll trots att jag hade tänkt att lägga mig i tidigt. Men först var det ju bokföringskurs och efter den var jag tvungen att varva ner i soffan framför Leif GW Persson och Veckans brott. Och därefter kom jag på att jag missat min vän Ola och hans medverkan i teveprogrammet Den hemlige miljonären, och eftersom jag gärna ville se det så höll jag mig vaken en timme till och såg programmet på datorn istället.

Och nu är jag alltså gäspig och längtar så hem till kudden. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen sitta uppe och uggla i kväll också. Det finns ju så mycket man vill hinna med utöver jobb. Och dit hör inte alltid att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar