Leta i den här bloggen

tisdag 4 januari 2011

Härliga minnen från 2010

 Mormor, Annika och stallkatten på Gotland.

 Två vänner med barnasinnet kvar...

 Jag fick stå brud, visserligen bara på låtsas, men ändå...(Från reklamfilm för Hjärt-Lungfonden)

 Mitt vackra fjäll! Ja, det känns som mitt eftersom jag varit där årligen sedan jag föddes.

Fina Sven fyller 80 år.

Teknikmuseet är roligt även för vuxna.

Egen skörd från balkongen.

Så här ska man se ut när man tycker något är gott. Alicia gillar pannkakor.

Laddad för westerntur på Gotland.

Mannen på balkongen. Han gillade att dansa, för hela Barcelona.

Premiärdopp i Barca - knockad av en våg, glömde ta av solglasögonen och fick några sekunder senare en boll i huvudet.


Hihi, årets bild?

Jag och finaste Duffy myser.

Det kommer fler återblickar lite senare i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar