Leta i den här bloggen

söndag 16 januari 2011

Nu är boken snart klar...

Har suttit med och hos Ola hela dagen och skrivit på boken. Vi håller nämligen på med en roman som om allt går vägen finns ute i butikerna i augusti-september. Det var i somras som Ola frågade mig om jag ville hjälpa honom med en roman som han skrivit men som han inte var helt nöjd med. Om jag ville! Och nu är vi alltså snart i mål. Vi har knappt två månader på oss att bli klara innan boken ska till tryck. Spännande!

Min fina vän Olas blogg hittar ni här!

3 kommentarer:

  1. Utan dig skulle jag aldrig kommit så här långt!!! Sara for president! /Ola

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen fram emot att läsa den! Spännande! Kram / ma

    SvaraRadera
  3. For queen you mean? :-) Tack Ola!
    Och Ma, jag lovar att du får ett signerat ex...

    Kram på er

    SvaraRadera