Leta i den här bloggen

tisdag 15 februari 2011

Blir stressad här i soffan..

Tittar på Go kväll och hundcoachen Barbro Börjesson. Jag tycker att det är extra intressant att se träningen eftersom vi ju tränar med Duffy dagligen. Måste dock säga att det var aningens hysteriskt i dagens program. Hunden hade precis som Duffy problem vid möten med andra hundar. Barbro slängde kopplet i marken bredvid hunden och ägaren ryckte i kopplet, röt och tog tag i hundens nos. Hjälpte det? Jag vet faktiskt inte... Själv blev jag mest stressad här i soffan.

2 kommentarer:

  1. Var och tog en kaffe med Malin idag på Kladdkakan och följde sedan med upp till kontoret för att hälsa på Petrus (och Duffy) men vi gick om varandra för det var precis när Petrus hade gått ned med Duffy för att lämna henne till dig! Så jag missade både Duffy och dig - otur! Näst gång får vi syncha lite bättre!

    Som jag skrev i mitt blogginlägg så vet jag inte vilken dag de kommer att sända avsnittet med mig på SVT Go'kväll, reportern skulle höra av sig när hon vet. Lovar att säga till i bloggen så fort jag vet!

    SvaraRadera
  2. Nej, vad synd att vi missade varandra. Vi får ta en fika och promenad med Duffy en annan dag. Kom förbi här vettja.

    Jag kikade på Go Kväll i dag för att se om du var med, men icke. Du får hojta när det är dags. Kram

    SvaraRadera