Leta i den här bloggen

onsdag 2 februari 2011

Tjejmiddag, bröllopspar och onda räkningar...

Jag och Duffy brummade ut till Sollentuna ikväll för middag med tjejgänget. Annars så svansviftande och pigga Duffy blir osäker när hon kommer till nya ställen, så under de två timmar vi var där satt hon blixtstilla på golvet bakom min stol. Först när jag tog fram kopplet och satte på mig kappan blev hon sitt vanliga jag igen.

Brumbrum hem för intervju med nygift par till en bröllopsbilaga. De bor i Halmstad så det fick bli en telefonintervju. En halvtimme pratade vi om giftermålet på paradisön, kärleken och livet som make och maka.

Nu har jag sett på Efterlyst samtidigt som jag har betalat räkningar, måste uppväga det goda med det onda. Ja, i det här fallet är Efterlyst det goda... Bläh för räkningar. Imorgon ska jag skicka ut några fakturor för avklarat jobb, det är roligare :-)

Nu ska jag försöka tyda mina anteckningar och skriva rent intervjun på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar