Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

Tommy Lindströms hår lockar (alt hårlockar)

När Efterlyst visas på teve, som exempelvis just nu, då ser jag att det googlas flitigt på "Tommy Lindström + frisyr" alternativt "Tommy Lindström + hår". Och hur kan jag då se detta? Jo, därför att många av de som googlar detta hamnar här. Hihi, testa själv.

Men ni som nu surfar runt på internet i hopp om att finna kommentarer kring just detta, tyvärr har jag ingen åsikt om den före detta polischefens frisyr. Jag är mer intresserad av det han säger.

Fast med den här rubriken lär väl ännu fler hårfetischister komma inflygande :-)

2 kommentarer:

  1. Va f*n!
    Jag som kom hit nu för att hitta smaskigt skvaller om Lindströms frilla, eventuella tupe-bevis och kanske en gammal bild där han har tuppkam?

    Blev ju blåst totalt :(

    SvaraRadera
  2. Haha, tyvärr har jag inte tillgång till något smaskigt skvaller om herr Lindströms frilla och inte heller några heta bilder på denna.

    SvaraRadera