Leta i den här bloggen

torsdag 3 februari 2011

Sommar och sol och vi har kort tight kjol...

Jag vill ha sommar och sol, och kort tight kjol. För att citera Markoolio. Okej, sommaren kanske dröjer ett tag till men jag vill i alla fall ha lite värme. Och får jag nu ingen värme, då vill jag ha snö i stora lass så att jag kan åka skidor både på längden och utför. Det här mittemellan som råder nu det tycker jag är sådär, speciellt eftersom jag måste ut och rasta den fyrbenta hårbollen x antal gånger per dag. I ur och skur.

Fast jag antar att det är bra för mig, det här med att komma ut flera gånger per dag. Annars finns nog risken att jag förvandlas till en degboll, speciellt eftersom mitt jobb inte kräver några större fysiska utmaningar. Om man nu inte anser att febrilt tangentknapprande är fysiskt ansträngande vill säga.

Sommar, sommar, sommar... så varmt att horisonten knappt orkar hålla sig uppe :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar