Leta i den här bloggen

torsdag 24 februari 2011

Dubbla tummar upp...

Tjihoo! I dag är det dubbla tummar upp. I dag får jag nämligen tvåbent besök här hemma, två gånger till råga på allt. Först kommer min vän Erik hit och äter lunch och några timmar senare dyker vännen och tillika min före detta kollega Maria upp på fika.

Om ni undrar varför jag sitter med armarna i en så konstig ställning så är det för att de perfekt skymmer smutsdisken som står bakom mig. Jaså, ni vill se disken? Okej håll till godo..

Jag är visserligen inte lika glad, men ni fick som ni ville...

Double happiness today. My friend Erik is coming for lunch and later my friend and ex-collegue Maria is coming here for coffee. Picture 1: Without dirty dish. Picture 2. With dirty dish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar