Leta i den här bloggen

torsdag 1 oktober 2009

Trött men inte tid att sova...

Jag skulle kunna somna, här och nu. Har arbetat elva dagar i rad och det sätter sina spår i både kropp och knopp. Jag behöver sova, men jag har inte tid. I dag har det jobbats, ikväll ska det skrivas och imorgon blir det kryssning med tjejerna. Nej, det är ingen supa ner sig, spy över relingen, dansa på bardisken och däcka i fel hytt-kryssning. Detta är en seriös spa-kryssning vi ska på. Vi ska bada bubbelpool, gå på vinprovning och kanske ska unnar jag mig en behandling eller två. Det ska bli så skönt och jag ska njuta av ledigheten. För när jag väl kommer hem på lördagen så måste jag bänka mig framför datorn och skriva, skriva och åter skriva. Självvalt javisst, men man har väl rätt att vara trött för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar