Leta i den här bloggen

lördag 21 november 2009

Min morgon, mina vänner

Hade planerat att sova ut imorse, men jag vaknade tidigt, av solens strålar genom fönstret. Sol, välkommen tillbaka ropade jag och skuttade ur sängen. Okej, det kanske var att överdriva en aning, men det låter bättre än: "Sol, välkommen tillbaka gäspade jag och masade mig ur sängen" eller "Sol, välkommen tillbaka tänkte jag och somnade om igen" eller varför inte "Sol, väste jag och drog snabbt ner rullgardinen".

Oavsett om eller vad jag nu ropade och på vilket sätt jag tog mig ur sängen så blev jag otroligt lycklig när jag såg att det inte var ytterligare en grå och regnig dag som väntade på mig därute. Det är lite som att häda att sitta framför datorn en sådan här dag. Förlåt solen, nu kommer jag för att njuta av dig!

Men innan jag stänger ner här vill jag bara skicka en stor bamsekram till mina vänner som jag tillbringade gårdagskvällen med! Ni är fantastiskt fina och bra människor, inifrån och ut!

2 kommentarer:

  1. Tack själv kära vän!! Vad skulle jag göra utan er??!! :) Puss och kram! /Erika

    SvaraRadera
  2. Och jag instämmer med föregående talare; tack för att ni finns & att jag hade turen att bli er vän! Kramar

    SvaraRadera